Düşük riskli Google Görüntülü Reklam Ağı testi için İpuçları

Böylece, küçük veya orta ölçekli bir işletmesiniz (SMB) ve zaten arama motoru pazarlaması ve yeniden pazarlama ile ne kadar ileri gidebileceğiniz konusunda bir başlık aldınız .

Ölçeklemeye devam etmek istiyor ve Google Görüntülü Reklam Ağı (GDN) aracılığıyla yapmayı düşünüyorsunuz , ancak olası dezavantajın farkındasınız: düşük kaliteli, düşük maliyetli trafik için çok fazla boşa harcanmış harcama.

görüntülü reklamcılık yerleştirme nedir, görüntülü reklamcılık planlanırken "yerleştirme" ifadesi ne anlama gelir, görüntülü reklamcılık söz konusu olduğunda reklam ağı nedir,görüntülü reklam türleri,ads görüntülü reklam ağı,görüntülü reklamcılıkta yerleştirme nedir,youtube görüntülü reklam,dinamik görüntülü reklam

görüntülü reklamcılık yerleştirme nedir, görüntülü reklamcılık planlanırken “yerleştirme” ifadesi ne anlama gelir, görüntülü reklamcılık söz konusu olduğunda reklam ağı nedir,görüntülü reklam türleri,ads görüntülü reklam ağı,görüntülü reklamcılıkta yerleştirme nedir,youtube görüntülü reklam,dinamik görüntülü reklam

 

Bir KOBİ olarak, duvara spagetti atmak ve neyin işe yaradığını görmek için yeterli bütçeniz yok, bu nedenle yeni suları akıllıca test etmeniz gerekiyor.

Aşağıda bunun sizin için uygun bir kanal olup olmadığını belirlemek için GDN’de teste nasıl başlayacağınızla ilgili beş ipucu verilmiştir.

 

Ekran Seçimi Anahtar Kelimeleri Seçin

Bir insiyatif, genellikle insanlara GDN’ye ilk giriş yaptıklarında kaçmalarını önerir, neredeyse arama ve görüntüleme arasında iyi bir orta yol olarak kabul edilebilecek Ekran Seçim Anahtar Kelimeleri’dır.

Peki, Ekran Seçme Anahtar Kelime (DSK) hedeflemesi nedir? Temel olarak, ürününüz / hizmetinizle oldukça alakalı anahtar kelimeler seçersiniz. Google, teknolojisini, reklamınızı müşterinin satın alma amacına göre eşleştirmek için kullanır – söz konusu anahtar kelime seçimini, öngörücü dönüşüm modellerini ve ‘diğer’ ölçütlerini (siyah Google’ın bize söylemediği şeyler hakkında

Önerim, ilk 15 anahtar kelimenizden başlayarak DSK’yı başlatmak; Başarıyı gördüğünüzde bu listeyi genişletmeye devam edebilirsiniz.

Benzer kullanıcıları deneyin

Yeniden pazarlama yürütüyorsanız, değerli olduğunu düşündüğünüz iyi bir yeniden pazarlama listesi listesi oluşturmuş olmalısınız (en açık şekilde sitenize dönüşüm yapmış olanlar olur).

Bu izleyicileri alabilir ve bu izleyicilere benzer özelliklere, özelliklere ve davranışa sahip kullanıcılarıbulmak için Google‘ın görünüm teknolojisini kullanabiliriz . Bu, reklamınızı hedef kitlenizin önüne çıkarmak için harika bir yoldur.

Piyasadaki Segmentlerden Yararlanın

Piyasadaki segmentler, Google’ın davranışlarına ve etkinliklerine göre teklif etmeniz gerekenlerle en çok ilgilenmek üzere belirlediği kitlelerdir.

Bu müşteriler, sattığınız ürün / hizmet türlerini aktif olarak tarıyor, araştırıyor veya karşılaştırıyor. Bu, reklamınızı piyasada davranış ve satın alma niyeti gösteren çok alakalı bir kitlenin önüne çıkarmak için bir fırsat.

Reklamınızı ve kopyanızı test edin ve optimize edin

Reklamınızın kalitesi, GDN’nin en önemli yönlerinden biridir. Verimliliği sürdürmek ve israf harcamasını azaltmak için, ürün / hizmetinizin değer teklifi hakkında mümkün olduğunca net olmak çok önemlidir.

Elbette , reklam reklamı söz konusu olduğunda , kabul edilen en iyi uygulamaların birçoğunu da takip etmek istersiniz , ancak ürününüz / amacı hakkında son derece net olmanın öneminin, hedef kitlenizi en iyi şekilde nitelendirebileceğinizi unutmayın.

Bir izleyici ne yaptığınızı iyi anlıyorsa, bunun kendisiyle alakalı olup olmadığını anlarlar. Hizmetinizi / ürününüzü umursamıyorlarsa, reklamınızı tıklamazlar. Çok geniş veya belirsiz olmaktan kaçının; bu, sitenize daha fazla kullanıcı getirme eğilimindedir ve daha yüksek bir hemen çıkma oranıyla sonuçlanır

Yerleşim raporlarının yardımı ile kötü harcamaları serbestçe azaltın

Google’ın sağladığı en önemli raporlardan biri, reklamlarınızın sunulduğu siteleri ve reklamların her sitede nasıl performans gösterdiğini görmenize yardımcı olan yerleşim raporlarıdır.

‘Düşük performansı’ tanımlamak için kriterler ayarladığınızdan emin olun; bundan yola çıkarak, iyi performans göstermeyen yerleşimleri ayırabilir ve negatif yerleşim listenize ekleyebilirsiniz.

Bu raporu / analizi başlangıçta daha sık çektiğinizden emin olun, böylece başlangıçta ortaya çıkan herhangi bir kanama yerleşimini yakalamaya başlayabilirsiniz.

Bunu yinelenen bir görev olarak ayarlamak, bu düşük performans gösteren sitelerdeki israf harcamalarını azaltmanıza olanak sağlar.

 

Yorumlarınız

WhatsApp chat