PPC ipucu ve taktikleri

E-ticaret firmaları için PPC ipucu ve taktikleri PPC, dijital pazarlamada reklam harcamalarının nasıl olacağının kontrolünü sağlayan kurallardan bir tanesidir. Türkçe’ye Tıklama Başına Maliyet olarak çevrilen PPC, özellikle Google Adwords ve sosyal medya reklamlarında kullanılıyor ve markalara birden fazla  avantaj sağlamaktadır. Planlamalarınızı yapın Reklam kampanyası oluşturmadan önce hangi hedef ile  bu reklamları çıkacağınızı belirlemeniz gerekmektedir. Ürün […]

Popüler Backlink Programları

En Çok Kullanılan Backlink Programları Backlink, web sitenize başka bir web sitesinden bağlantı alma işlemine verdiğimiz isimdir. SEO çalışmalarında link oluşturmak kolay gibi gözükebilir fakat emek isteyen bir süreçtir. Bir kullanıcı bağlantı kurmayı iyi ve doğru şekilde öğrenirse, web sitesinin popülerliğini hızlandırmada yardımcı olabilirsiniz. Money Robot Money Robot Submitter programı tüm desteklenen platformlar üzerinden profil […]

Google sıralama faktörleri Nelerdir?

Google sıralama faktörleri Nelerdir? Günümüzde teknolojik gelişmeler hayatımıza hâkim olmuş durumdadır. İnsanların hayatını kolaylaştıran en önemli teknolojik araçlardan biri de bilgisayarlardır.nternet, her türlü bilgiye ulaşılan koca bir ansiklopedi olmasının yanında, birçok insana da iş imkânı sağlamaktadır Alan Adı Etkenleri Domain yaşı Google için çok üst düzeyde bir kriter değildir. Sadece alan adının uzun vadeli alınması […]

Seo Uyumlu Görsel Optimizasyonu

Seo Uyumlu Görsel Optimizasyonu Yapmanın Yolları Nelerdir? Sitenizde isterseniz fotoğraf , isterseniz infografik veya illüstrasyon, yani herhangi bir görsel kullanmak kullanıcı deneyimini geliştirmenin en işe yarayan yollarından bir tanesidir. Çünkü beynimiz görselleri metinlere oranla  çok daha çabuk algılar ve hafızaya işler. Bu da görsel içeren metinlerin görsel kullanılmamış metinlere oran ile %95 daha fazla görüntülenmesini […]

Arama Motoru Nedir?

Arama Motoru Nedir? Arama motoru, internet üzerinde bulunan herhangi bir içeriği bulmak için kullanılan bir sistem olarak açıklayabiliriz. Fakat arama sonuçları çoğunlukla sık tıklanan internet sayfalarından oluşan bir liste olarak iletilmektedir. Arama motoru üç temel unsurdan meydana gelmiştir. Bunlar; web robotu, arama indeksi ve kullanıcı arabirimi olarak açıklanabilir. Web robotu, arama motoru için web sayfalarını bulur, tarar ve […]

Google mobil endekslemesi

Google artık cihazların web’i nasıl taradığını temel alan mobil bir  endeks kullanıyor. Google Mobil Endeksleme Nedir? Bütün  cihazlarda arama yapabilen kullanıcılar için en iyi deneyimi sunma çabası taşıyan bu yöntem mobil cihazlar için dizine ekleme Googlebot’un bir sayfanın sadece mobil sürümünü tarayarak,dizine ekleyeceği anlamına gelir. Bu, Googlebot  günlüklerinde çok daha fazla bir trafikle karşı karşıya […]

SEO ve içerik pazarlaması

SEO tamamen marka görünürlüğünü oluşturmakla ilgili – müşterilerin web sitenizi bulmasını sağlar. İçerikle ilgilenmek, web sitenizde tıklamalarını ve kalmalarını sağlayacak şeydir. İçerik ve SEO: Aynı mı? Alıcının yolculuğunun çoğu dijital aracılığıyla gerçekleştiğinden, markaların her yerde optimize edilmiş, ilgi çekici ve müşterilere ulaşan içeriğe sahip olmaları gerekir. Bunu yapmak için, pazarlamacıların site için optimizasyon yapmaları gerekmektedir. Kullanıcıların yaptığı arama türleri, pazarlamacıların niyetleri hakkında […]

Uluslararası SEO: Performansı ölçeklendirmenin yolları

Dijital devrim gerçekten küresel bir fenomen haline geldi. Avrupa Birliği’nde, İnternet yüzde 80’in üzerine çıkarken , bazı ülkeler yüzde 90’ın oldukça üzerine çıkmaktadır . Çin’de, nüfusun yalnızca yüzde 53’ünü temsil eden 731 milyon internet kullanıcısı var – bu da büyümeye yer bırakıyor. İnternet, markalara, sınır ötesi ve dil veya kültürel engellerden bağımsız olarak müşterilerine ulaşması için eşsiz bir yol sağlamaktadır. Farklı popülasyonlara […]

Sitenizin mimarisi ve arama stratejisi uyumlu olmalı mı?

Bu dijital dünya ve web siteniz için de geçerli mi?  Çoğu kuruluşta, organik arama optimizasyonu, gerçeklerden sonra uygulanan bir katman haline gelir. Marka ekiplerinden sonra, ürün sahipleri ve teknoloji ekipleri bir web sitesinin mimarisinin ne olması gerektiğine karar vermişlerdir. Bununla birlikte, eğer arama sitenizin mimarisinde birincil bir sürücü olsaydı organik kanalınızdan (ve organik sayfalara ödeme yaparsanız […]

Google Cezaları

Google Ads politikaları Google Ads Politikası  hakkında ilgi yazımızı sizlere sunacağız . Google Ağı’nda reklam vermekle alakalı izlenimleri  burada bulabilirsiniz. Politikalarımız belli alanlarları içermektedir: Google Ağı’nda reklamını yapamayacağınız içerikler  Google Ağı’nda reklam verebilmeniz için yapmamanız gereken şeyler Belli sınırlar içerisinde reklamını yapabileceğiniz içerikler  : Reklamlar, web siteleri ve uygulamalar için kalite standartları Yasaklanmış içerik Taklit ürünler […]

WhatsApp chat